Thursday, May 04, 2006

de paletes ( dia 2 )


es podria dir que avui no ha sigut un dia comparable al d'ahir... però potser mentiria una mica... pq no es gaire normal que al picar una paret, caiguin les rajoles de l'altra banda no??? bé... millor no em contesteu que no vull saber la resposta... jo vull pensar q sí que és normal, i així d'alguna manera, sobreviure tranquil·lament les 2 o 3 setmanes que encara ens queden.

només comentar.vos... q el "bujeru" de la paret... ja l'han tapat... i ara no és més que una gran taca de ciment en una paret blanca i estocada... un lloc magnífic per penjar.hi un quadre... o l'orla...

si es q..... veieu pq no m'agraden els paletes...!!!

si quan són gent normal, que camina pel carrer, són molt respectables... però és posar.se la samarreta de tirants... i tots ells es converteixen en un ent diferent i incomprensible...

bé... ja seguiré explicant, un petó!!

1 comment:

Marta said...

No em parlis de paletes... El trajecte de 15 minuts entre casa meva i l'estació esta saturat de cases en construccio, només et dic que es parlen entre ells a crits d'una casa a l'altra. I jo hi haig de passar entremig dos cops al dia. I mira que vaig carca, no em vull ni imaginar si em vestis super fashion, ensenyant carn. Millor tenir-los a casa teva, que s'estan calladets, no?