Thursday, September 28, 2006

tornar

weneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees!!!!

gent... jo no voldria ser alarmista... i ja sé q a molts de vosaltes us farà ràbia el que dirè... però ja em perdonareu q tots hem passat pel mateix... i es q... només em queden 3 dies de vacances!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! aghh

les coses ja començen a tornar al seu ritme normal... tothom ja és per barcelona, el dia s'escurça i... els ordinadors agafen virus just el dia abans de fer la matrícula de la facultat... si si.... el dia abans va i un virus "troià" decideix establir un campament en el meu pc... si es q... mira q són oportuns!

per part meva jo ja ho tinc tot preparat per a començar la guerra de nou... tot i q encara no m'he fet a l'idea que aquest és l'últim any de carrera... i q a més a més m'he apuntat a fer el CAP ( certificat d'aptitud pedagògica) amb les seves corresponents pràctiques... ( espero q els enanos no decideixin utilitzar.me de blanc per les seves burles i mofes...)

ja sé que durant aquest estiu no he postejat massa, però és q tot ha anat massa ràpid i quasi no hi havia temps per a res. Primer que si la feina... que quasi no em deixava ni temps per veure el Pablo... i dp q vem marxar de desconexió a la seva torre... i fins avui... q he recuperat el meu pc sa... ( Se suposa)

bé doncs ... només comentar-vos una coseta més... sé que hi ha un munt de gent q m'ha enviat peticions de videos per postejar... però resulta q la gori ( la conilleta) va rossegar els cables dels altaveus i ... no sento res... així que fins q no m'en compri uns o utiltizi algun ordinador amb altaveus no posaré videos...!!!! ok???

molts petons i records per tothom!!!!

No comments: