Wednesday, December 20, 2006

2006


som a dia 20 de desembre...i encara que queden 11 dies per acabar l'any... començo a pensar en tot el que he fet aquest 2006.

crec q no m'equivoco quan dic que, aquest any que quasi s'acaba, ha estat sens dubte l'any més important de la meva vida. Tot ha canviat, tot té ara un nou sentit... un nou color... i ara és molt més senzill i fàcil disfrutar del món.

*he retrobat antics companys d'escola, amb els qui havia compartit les hores de pati de parvulari... que m'han fet veure que hem crescut... alguns s'han ajuntat, d'altres s'han hipotecat, molts han acabat les carreres, i alguns segueixen buscant el seu lloc en el món. M'ha fet gràcia pensar en les hores que hem passat junts, i m'ha agafat certa por al pensar que ja no som aquells nens amb bates que juguen a la mitja lluna de l'escola...

*he treballat molt dur...i moltes hores ( i he cobrat poc)

*m'he espantat

*he provat què és estar a l'altra costat de la classe... passar de ser la nena que inenta escoltar les classes dels professors a l'escola, a ser la professora a qui els nens intenen escoltar.

*he conegut molta gent

*he trobat una gran persona, per qui ho donaria tot. Que m'escolta, m'estima, m'abraça, m'ajuda, em fa rirure...per qui no hi ha paraules al món per descriure i que em fa molt feliç.

*he plorat

*sé, i tinc molt clar, qui són la meva gent. Amb qui puc confiar i amb qui no... qui serà al meu costat quan el necessiti i qui no...

*he cantat

*he redescovert ciutats on ja hi havia estat ( París) al costat d'una gran amiga.

*he rigut

*he intentat escoltar tots aquells que han vingut a mi... explicant.me problemes, batalletes, somnis, que m'han demanat consell, o q simplement volien que algú els escoltés.

*he descovert ciutats on no hi havia estat ( Milan) al costat d'un gran amor.

*he somiat

*m'he enrabiat

*he tingut i tinc, molts problemes, però lluito per tirar endevant.

*he intentat i intento acabar la carrera, i somio amb que aquest any sigui l'últim.

*i tot i que molts dies he volgut engegar.ho gairebé tot a la merda... m'he dit a mi mateixa que "és difícil estar enfadat, quan hi ha tanta bellesa en aquest món"

1 comment:

Anonymous said...

Per tant, pel que veig, has viscut...

Felicitats! Ara toca que el 2007 millori el viscut per a tu i per a la resta...