Tuesday, May 15, 2007

Hollywoody ve a Barcelona

No sé si són ironies de la vida o què... la qüestió és que Catalunya i els Catalans, som tan grans... que ni hem de creuar el petit toll de l'oceà Atlàntic per a col·laborar amb el Woody Allen... tot el contrari.. ell i tot el seu sèquit, acompanyats d' Scarlett Johanson, Javier Bardem i Penélope Cruz ( si es porta al Lenny, bé podria aprofitar i fer un concertet no??) venen cap aquí... Barcelona... una de les ciutats més boniques del món!

Les pròximes setmanes es convertirán en una bojeria per Barcelona... (per si no ho eren ja de per si!!!) Prometo... aquí en aquest el meu blog... que si m'entero d'on es fa el rodatge d'exteriors, m'hi allargaré per a poder fer fotos i penjar.les per aki!

De moment, l'única cosa que se sap, és que Abel Folk, Joel Joan, i la Lloll, han estat triats per a participar en aquesta pel·lícula, queda per saber què han fet amb Joan Pera, el doblador del director tant en català com en castellà, al qui haurien fet aparèixer com a mut a la pel·lícula.

Una de les curiositats que s'ha filtrat del càsting, és que Joel Joan, es va posar a imitar al Woody... i tot i que de bones a primeres no sabia si li estava prenent el pèl, sembla que el recurs li va servir per entrar al projecte.


"No faré ni tan sols de secundària. Serà una petita intervenció. Encara no sé ni qui interpretaré i ni si diré una frase, quatre o cap (...) Que Woody Allen s'hagi fixat en mi és una injecció d'autoestima".
Lloll Bertran



" A la prova, que es va fer sense Woody Allen, vaig interpretar una escena del film on feia de metge. No sé gaire bé què em demanarà, però tant és, treballaria per a ell encara que fos de figurant o portant cafès"



Abel Folk

"Treballar amb Woody Allen és pura mitologia. Em sento com un nigerià fanàtic de la Gioconda a qui el porten a veure-la al Louvre".



Joel Joan

6 comments:

David said...

si t'enteres d'on es filmaràn els exteriors avisa'm!! :P

Xavi Menós said...

,,, em sembla penós que els catalans ens tornem bojos amb el woody... li estem donant tot al pavo...

serà el bienvenido mr marshall?¿

Anonymous said...

Yo voto a que también participen Andrés Pajares y Fernando Esteso como en los viejos tiempos, total, si está la petarda de la Penélope...¡más isabel coixet y menos hipocondriacos!

gina said...

sera un bienvenido mr marshal... però a mi em fa il·lusió... a mi en woody m'agrada molt!!!

Xavi Menós said...

ja,,,, pero imagina que fa un "Scoop"...

gina said...

a mi ja m'estaria bé que fes un 'scoop', hem de recordar que la ciutat no serà res més que un escenari... i la història que s'explica a 'scoop' no és més que la tipiquíssima de Jack el destripador.

Si el plantejament és el mateix, no sé quina història típica de la ciutat adaptará... està per veure... li pot sortir molt bé...o no... O això, o bé la retrata tal i com és, posant a la Lloll de peixetera a la Boqueria...

ja veurem com li surt...