Saturday, June 16, 2007

Do It Yourself


ahir... quan vaig arribar a casa... vaig trobar amb un sobre de l'autònoma, jo creient que era una felicitació per al meu esforç durant aquests últims 5 anys, el vaig obrir i... el q vaig llegir va ser: ' TOT EL QUE HAS DE SABER SOBRE L'AUTOMATRÍCULA, 2007/2008'.



Srs de l'Autònoma;
Des d'aquest humil blog, els faig saber, que no tinc intenció alguna d'utlitzar el seu servei d'automatricula per l'any vinent.

Els agraeixo profundament el seu interés, i l'estima que han demostrat en enviar.me aquest sobre, però no sé si al mirar la meva matrícula, s'hauran plantejat el pq del nombre elevat d'assignatures que estic cursant en aquest moment.

Vostés, que treballen en una universistat, segur q han arribat a la conclusió que no ho faig per diversió, sinó per acabar la carrera.

De totes maneres, ja que vostés s'han preocupat per mi, des d'aquest blog prometo informar a aquell que m'ho demani de les dates de matriculació, així com de qualsevol tema relacionat amb l'informació que m'han facilitat.

Atentament,
Georgina ( Una que pretén acabar la carrera)

No comments: