Wednesday, December 12, 2007

jAVE nadal

com alguns sabeu... al costat de la meva feina hi ha un centre comercial anomenat BARICENTRO... i com qualsevol centre comercial que es preci, té un CARREFOUR.
cada mig dia... per distreure'ns hi anem a fer una volta i aprofitem per comprar aquelles coses que ens fan falta...
ahir però... vaig veure un juguet que em va espantar... una miniatura de L'AVE... q passa??!!?!?! o sigui això ja passa de taca d'oli... aquests s'estan enfotent de nosaltres a la nostra cara!!!! q passa... que aixi sí que es podrá dir que l'ave va arribar el 2007 a Catalunya????!!?!?

però bé què hi farem no?? el nadal és com un virus que fa embogir a tothom i tot tipus de coses es succeïxen... i es que el Nadal no només arriba a les cases, els carrers i les botigues... també arriba a ACS...


aquí teniu la meva companya de feina (la Yanina, q pobre m'ha d'aguantar cada dia de món) i les nostres dues taules... la de l'esquerra és la seva, i la de la dreta la meva... ( per cert... és de nit no pq pleguem a les 1000... sinó pq a les 8 del matí, que és quan arribem, el sol encara no ha sortit)

No comments: