Sunday, February 17, 2008

tot s'enganxa... menys el que és bó

avui m'ha passat una cosa d'aquelles que em fan ràbia... però molta ràbia.

resulta, que quan he anat a agafar el metro, un sr amb corbata, traju, maleta i bufanda, s'ha colocat estratègicament rere meu. Això no aniria més enllà si hi hagués hagut algu més fent cua per picar el ticket... però no és el cas...

aixi doncs, en ple atac cívic m'he girat i li dic ' si us plau... no passi rere meu'.

evidentment ja sabia que no em faria cas, i evidentment per pena seva no ho ha fet, i a la vegada que reia de les meves paraules, ha bloquejat la porta d'entrada amb la maleta, per poder entrar ell i la mare teresa si és que encara fós viva...

la qüestió és la següent... com #?!!!@ volen inculcar el concepte de "bon ciutada" als nens... si la gent no en té ni idea del q significa. Els nanos seguiran l'exemple del q veuen al carrer, molt pocs faran cas del que els diguin a classe... és la tragèdia de la nostra societat.

I per cert... la figura del revisor de metro... q passa?? q és q els han fet tots fora?

No comments: