Tuesday, April 25, 2006

Les 7 semblançes

wenes gent!!

he trobat la cura a aquells dies en que ens mirem al mirall i no veiem res més que un desastre ambulant i estem mig deprimits.
la solució passa per una pàgina web en que et diuen a quins famosos t'assembles mitjançant una comparació fotogràfica... i dius... quina tonteria no??' pos si... po fa gràcia...
la web en questió et dona 3 resultats diferents i pots provar amb famosos dels dos sexes... i surten resultats com els meus...

famoses


Christy Turlington



Natalie Portman

i
Julia Stiles ( he perdut la foto)

famosos

stephen dorff



liam neeson



sting




i jo

i dius... no sé on em veuen la semblança... ja m'agradaria a mi... i t'alegren el dia una estoneta! q una no és la mateixa quan surt al carrer pensant que s'assembla a una top model...!!!!
ja per últim voldria proposar un joc... molt nostrat i conegut pel món sencer tot i que amb una petiiiiiiiita variant... el joc és el de les 7 diferències... po en aquest cas s'haurien de buscar les 7 semblançes entre aquestes persones i jo... i ja q diuen q les 6 s'assemblen a mi... significa q entre elles tb s'assemblen no?? doncs tb les podriem buscar... po jo dic q coincidim només en un punt.. en el blanc dels ulls :P

per cert... q se m'oblida la direcció és: http://www.play-analogia.com/cgi-bin/index/u/

No comments: