Thursday, June 15, 2006

de paletes ( dia... no sé jo ja he perdut el compte)

bona tarda, bona gent...

ja sé que feia dies q no escrivia sobre el tema " paletes " però és que durant un temps vaig decidir oblidar que existien... per no cabrejar.me més...

no sé quant fará del primer post.. però algo així com un mes i mig... i segur q tots vosaltres penseu q en aquest temps ja han acabat les obres... DONCS NO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

com ja vaig preveure en l'altra post.. de moment les 3 setmanes q ens van dir q trigarien, s'han convertit en 6 i té tota la pinta d'arribar a les 7 o les 8... la veritat és q són uns impresentables.

si bé un dels dos labavos si que està acabat, a l'altra encara hi falten els aplics, la pica, el moble...

sort q han treballat bé ( estic oblidant el moment " bujero en pared") pq sinó m'agafaria de tot...

la veritat és q... ja els val.

No comments: