Saturday, June 17, 2006

los dos lados de la cama

ja se sap... que en època d'exmàmens el q menys es fa és estudiar... no se sap ben bé pq.. però és només en aquesta època que les petites coses en que mai no ens haviem fixat, esdevenen importants... fins i tot algun q altra programa xorra de la tele resulta ser molt més atractiu q l'idea de posar.nos a estudiar...

bé... doncs resulta q jo he decidit que ja posats a no estudiar ( q si q estudio po ja sabeu q passa...) pos he decidit q enlloc de mirar programes del cor de la tele... pos aprofitaré per mirar aquelles pelis q sempre he volgut veure, po no he pogut pel q fos.

aquest és el cas de "LOS 2 LADOS DE LA CAMA"... de fet tenia certa reticència a veure.la, pq la primera tot i q la gent l'adora...a mi no em diu res... però en canvi, amb aquesta segona part... m'he mort de riure...

la trama està molt ben pensada, té uns tocs d'humor q són la repera, i les cançons estan molt ben trobades. A més a més, els actors són molt bons... ( ernesto alterio, alberto san juan, guillermo toledo, lucía jimenez) tot i que em sobra la " eva" dels serrano... o sigui la verónica sanchez, que no m'agrada com actua.

el millor de tota la peli però... és el final, que no te l'esperes per res del món.

en conclusió, que us la recomeno moltíssim... sobretot a aquells que estigueu mig depres, pq us distreureu una estona, riureu molt i veureu que el món no s'acaba quan talles amb la parella... i q per tant TOT és possible.

No comments: