Tuesday, December 05, 2006

Dreams come true

m'encanten les setmanes com aquesta:

[ PASSAT ]

Dilluns:

La professora de literatura, s'oblida per 4rta vegada que ens ha de fer un examen... la qual cosa ens fa pensar en la possibilitat de fer un pot per comprar.li una agenda, o pastilles per la memòria... tot s'ha de dir que la dona ja té els seus anyets.

[ PRESENT]

Dimarts:

últim dia laborable de la setmana, vaig a classe ( o no...), torno a casa, i ja estic de vacances... acabo de posar les coses a la maleta i... DESCANSO AL SOFÀ DE CASA, que ja no es recordava de la meva existència.


[ FUTUR]

Dimecres:

Agafarem un tren cap a girona, farem una mica de turisme per la ciutat, potser anem al cine... i...............




Dijous :

.......i a les 6-45 del matí agafarem un avió cap a MILAN... on passarem la resta de la setmana, tranquils, relaxats, sense pares, sense unis, ni pràctiques, només nosaltres i una ciutat per descobrir. ( q per cert... no es per fer dentetes ni res... po es q em fa molta gràcia... els bitllets ens han costat 1 cèntim d'euro!!!!)






Divendres, Dissabte, Diumenge:

Ja us explicaré quan torni.

1 comment:

José Antonio said...

Bon viatge!

i que setmanes com aquesta les tinguis sovint... ;)