Monday, January 29, 2007

GAS LEAK

... buff... quin dia... mare meva...

tothom sap, que en època d'exàmens, just quan més estressat estas...és quan és més provable que alguna cosa ens passi ... oi?

bé doncs us explicaré l'història d'avui...

eren les set del matí quan he obert els ulls... una sèrie de sorolls extranys m'han despertat. Em llevo i veig a ma mare traginant per casa... i com que és una cosa normal.... pos ni cas... per tant, he tornat al llit una estoneta més...

cap alla les 8... ma mare m'ha obert la porta de l'habitació i em diu... " georgina, escolta, que han vingut uns senyors de gas natural, pq es veu q a l'edifici hi ha una fuita de gas... no cuinis res que no podras i vigila si encens focs i aquestes coses" ( ja sabeu que les mare tenen com una obligació de recordar.te toooooooooot el que has de fer... inclús a vegades et recorden que has de respirar...)

bé doncs, jo que em llevo per si aquests homenots es presenten i ma mare que s'en va a la feina.

cinc minuts desprès ( si arriba) sona el telèfon...

Montse: nena... a quina hora has de marxar a la uni?
geo: mama...estic d'exàmens, em quedaré aqui estudiant per l'exàmen que tinc el dimecres.
Montse: doncs deixa.ho estar... agafa les coses i ves a donar una volta, ves a la biblio o algo, però surt ja de casa, que he vist els del gas aqui al carrer tan trankils fumant i fent l'esmorzar i el carrer fa olor a gas... marxa.

evidentment, i desprès d'enterar-me que el tio que va fer l'instal·lació del gas de casa meva, és el mateix que la va fer a la casa que ha rebentat aquest cap de setmana, la georgina ha agafat el Gori ( conill) la bruna ( gat) i certes coses com ara els apunts i el passaport i ha pirat de casa... cap a casa els avis... on he passat tot el dia intentant enterant.me què tal anaven les coses per aqui... vaja... si l'edifici havia rebentat o no.

tot el dia que porten els paletes treballant a l'edifici... ara he tornat a casa, però encara no tenim gas.

les tuberies estan més o menys apanyades ... totes menys la més important, ja que resulta que hi ha un boquete im-prezionante i no sé quins set sous de coses han de fer per apanyar.la...
total... un dia més sense quasi estudiar ( i no pq no ho hagi intentat) i un dia més que m'acosta a l'exàmen de l'Aranzazu...mmmmmmmmmmmmmm quines ganes tinc!

bé gent... fins demà... si l'edifici no ha rebentat clar...

No comments: