Wednesday, May 17, 2006

París

geeeeeeent...
estic dels nervis... només queden 3 hores pq comenci el partit po estic histèrica perduda...!!!!!!!!!!!!!!!!

Agnès!!! hi hauriem d'haver anat! m'és igual q no tinguem entrada, m'és igual q no tinguem diners... hi ha gent q se n'hi ha anat en un 600!!! naltros hi podriem haver anat en bici.. Q LA TORRE EIFFEL NO ÉS TAN LLUNY, HOME!!!! jejejejejej

tots aquests nervis m'estan portant a la ment records del cap de setmana a París... va ser genial... Moltes gràcieeeeeeeeeeeeeeeees!

Pel pròxim viatge, espero que en siguem 4...


El Sena


Sóc una tetera, sóc una forquilla... sóc un ganivet...


L'agnès i jo ( amb les pintes de quasi no haver dormit en tota la nit)

i desprès d'una llarga caminada en busca de la torre eiffel...SUCREEEEEEEEE i a comprar Nutellaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ens ho mereixiem... us ho asseguro...

el museu del Louvre

L'ópera

vistes de París des de la torre Eiffel

No comments: